Re: bad pixele w lcd

Autor: Piter <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:19:21 MET DST

Jakieś 3 miesiące temu zakupiłem 19" IIYAMĘ i w ciągu tygodnia pojawiły się
dwa subpiksele (jeden świecący a drugi wygaszony) gdzieś 2 cm od krawędzi
ekranu. Przed zakupem monitora LCD także miałem wiele obaw co do tego typu
wad. Oczywiście mogłem w ramach gwarancji dawanych przez tą firmę wymienic
monitor na nowy bez żadnych wad ale żeby zobaczyć te subpiksele trzeba
trzymać głowę przy samym monitorze więc przestałem się tym przejmować, w
uzytkowaniu nic mi nie przeszkadzają gdyż ich po prostu nie widać, żeby je
odnaleźć muszę włączyć jakieś jednobarwne tło i chwilę poszukać.
Ponadto gdy byłem podbijać gwarancję powiedziałem o nich sprzedawcy, ten z
jakiegoś szkolenia dowiedział się, że można je próbować ugniatać i czasem
niektóre znikają (choć mi się wydaje, że pewnie nie często).