Re: zakup monitora LCD

Autor: scx <szczupxTEGOtuNIEma_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:47:31 MET DST

Marcin W się wziął i wyklepał:

> Witam!
> Planuję kupic monitor LCD 15 a najlepiej 17 cali.
> Nie chcę kupowac byle czego, ale wiadomo budżet mam ograniczony.
> Chciałbym, żeby był to monitor o dobrych parametrach (mała plamka, duży
> kąt widzenia). Cena takiego monitora nie powinna przekroczyć 1500zł
> brutto. Chciałbym też wybrać model, który będę mógł zwrócić w przypadku
> pojawienia się martwego piksela. Ewentualnie jaki model statystycznie jest
> najlepszy pod względem awaryjności? Teraz kwestia odpowiedniego sklepu
> (Warszawa), chciałbym taki monitor obejżeć przed zakupem, żeby nie miał
> [...]

Kupiłem HP/Compaq 17" LCD od jakiegoś gościa, kontakt znalazłem na Allegro.
Dałem 1350 zł (mniej już się nie udało stargować :] ) za doskonały, roczny
monitor, ani jednego martwego piksela, w doskonałym stanie. Wejsćie DVI,
pivot i w ogóle wszystko co potrzeba :)

PS: jak będziesz kupował wyświetl cały ekran biały i sprawdź czy cały jest
jednolicie biały - widziałem NEC'a co miał jeden róg duuużo ciemniejszy,
kiepsko to wyglądało.

--
scx
Fajna sygnaturka, co nie?