Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 10:31:17 MET DST

Użytkownik "pisarz" <qq@qq.co> napisał w wiadomości
news:ci8lol$28t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Miło mi.

> Toż właśnie cała ta dyskusja właściwie zeszła na temat jakości sprzętu, ze
> szczególnym uwzględnieniem zasilaczy. Dowiedz się w sklepie na ile
> dostaniesz gwarancję na "zasilacz" Codegena, a ile na zasilacz. Proszę
mnie
> nie posądzać o reklamę (tylko bogata oferta), ale jak wybierzesz coś z
tego:
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1696 to powinieneś być
> zadowolony. Osobiście kupiłem
> i wymieniłem wiatrak na arctica (bo lubię ciszę). Zanim zdecydowałem się
> [...]

Właśnie zdecydowałem się na zasilacz:
czyli ten, który zakupiłeś. Cechuje się małymi skokami napięcia, a właśnie o
to mi chodzi. Jeśli będzie bardziej cichy od Megabajta 350, to nie będę
wymieniał wiatraka. W każdym razie, dzięki jeszcze raz za pomoc, i mam
nadzieję,że rozwiąże to moje problemy z dyskiem.

Pozdrawiam
Krzysiek