Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 07:59:22 MET DST

> Dzięki przekonałeś mnie, wymienię go na 350, albo 400 W(na przyszłość)
Miło mi.

> tylko jakiej firmy?Codegen?
Toż właśnie cała ta dyskusja właściwie zeszła na temat jakości sprzętu, ze
szczególnym uwzględnieniem zasilaczy. Dowiedz się w sklepie na ile
dostaniesz gwarancję na "zasilacz" Codegena, a ile na zasilacz. Proszę mnie
nie posądzać o reklamę (tylko bogata oferta), ale jak wybierzesz coś z tego:
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1696 to powinieneś być
zadowolony. Osobiście kupiłem http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9592
i wymieniłem wiatrak na arctica (bo lubię ciszę). Zanim zdecydowałem się na
ten zakup znajomi ze sklepu pożyczali mi do testów różne modele i, jeśli
lubisz ciszę, nie wierz reklamom typu cichy lub bezgłośny.
    Pozdrawiam
        Darek