Re: Blad przy uruchamianiu/instalacji systemu

Autor: sushi <sushi_at_bezspamu_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 10:31:23 MET DST

Dnia 2004-09-14 09:34, Osobnik znany jako sushi nabazgrał:

Witam, znalazłem info że czasem tak się dzieje jak coś niedobrego stanie
się z oprogramowaniem BIOS'u - wskutek spadku na pięcia czy też jakiegoś
robaka.
Zflaszowałem więc bios, no i komputer zdecydowanie ożył - windows
uruchomił się normalnie, ale zaraz po zalogowaniu - resecik...no i znowu
blue screen przy ponownej próbie uruchomienia.Więc wydaje mi się że może
to być jakis wirusik siedzący sobie na hdd.
Po ponownym flashowaniu biosu bez problemu uruchamia się s płyty
Knoppix, natomiast ERD Commander niechętnie.
Czy ktoś może polecićoprogramowanie do sprawdzenia dysku działające pod
dosem, lub linuxem ?
I jeszcze jedno pytanie - po flashowaniu przy pomocy AWDFLASH - sektory
pamięci mogą być zaznaczone na biało-zapisany, niebiesko-niezapisany,
czerwony-błąd.Po pogdraniu nowej wersji biosu nizapisanych zostało 4
nienadpisane..po kolejnym flashowaniu-nadpisywałem tą samą wersją biosu-
zostawało zawsze 6 lub 7 nienadpianych - orientuje się ktoś czy to
normalna reakcja ?