Re: WYSTARCZY 512MB CZY WIĘCEJ (COMPAQ NX 9005)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 02:27:36 MET DST

tomekn wrote:

> No opływać to nie opływam ale nie chciał bym za dwa, trzy lata mieć dylemat
> czy kupić szybszy komputer czy dokładać jakąś pamieć.

to juz po dylemacie - za 2, 3 lata to i tak trzeba bedzie pomyslec o
nowszym sprzecie. tak jak teraz nawet 1.5 GB ramu 133 MHZ nie zrobi ze
starego sprzetu "wymiatacza" na miare obecnego sprzetu/wymagan.

> Z tego co czytałem na temat np chipa via kt133a i co sam zauważyłem w swoim
> kompie na tym chipie to faktycznie nie ma większej różnicy czy mam 512 czy
> 768 czy 1024 mb pamieci, róznice w pracy byly nie widoczne co potwierdzaly
> róznego rodzaju benchmarki wykonane przeze mnie swego czasu , różnice były
> raczej kosmetyczne. Nie wiem jak to jest w przypadku chipach dla ddr.

jesli modernizujesz sprzet tylko by podkrecic "score" w bench'ach to nie
wiem - w innym przypadku najlepiej zebys PRZED postawieniem pytania
okreslil /do czego/ ci ten ram potrzebny. bo to co wykorzystasz przy
zaawansowanej grafice raczej nie przyda ci sie przy pisaniu maili i
doc'ow w wordzie.

> pozdr
> tomekn

pozdrawiam