Re: WYSTARCZY 512MB CZY WIĘCEJ (COMPAQ NX 9005)

Autor: tomekn <tomekn_at_nospamMMmpoczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 23:14:02 MET DST

Użytkownik "flashi" <flashi_usun_to@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ci74r9$ojq$1@polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "tomekn" <tomekn@nospamMMmpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> styknie 512MB ... chyba ze w kase oplywasz ...

No opływać to nie opływam ale nie chciał bym za dwa, trzy lata mieć dylemat
czy kupić szybszy komputer czy dokładać jakąś pamieć.
Z tego co czytałem na temat np chipa via kt133a i co sam zauważyłem w swoim
kompie na tym chipie to faktycznie nie ma większej różnicy czy mam 512 czy
768 czy 1024 mb pamieci, róznice w pracy byly nie widoczne co potwierdzaly
róznego rodzaju benchmarki wykonane przeze mnie swego czasu , różnice były
raczej kosmetyczne. Nie wiem jak to jest w przypadku chipach dla ddr.
pozdr
tomekn