Re: problem z muzyką w Win98

Autor: Grzesiek <g_at_g.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 09:14:10 MET DST

> menedzera urzadzen i wylaczyc zbedne sterownki. osobiscie sam spotkalem
> sie z czyms takim jakis czas temu. u mnie pomoglo - warto zobaczyc - moze
> to akurat to

Mi to niestety nic nie dało... ale sprawdziłem ustawienia karty przed i po
restartem. Przed w urządzeniu "OPTi Plung-N-Play Sound System" w zasobie
"Bezpośredni dostęp do pamięci" było ustawione 01 i 05 a po 03 i 00, różne
są też zakresy wejścia/wyjścia. Zmieniłem więc ten dostęp do pamięci na
taki jaki był i karta działała... ale strasznie sumi i czeszczy jak np
rozwijam menu START.
Co mam więc teraz zrobić?? zmienić ręcznie te zakresy wejścia/wyjścia? Można
tak w ogóle? Powinien być chyba jakiś ładniejszy sposób na to w końcu to
Windows nie Unix ;)

Pozdrawiam