Re: problem z muzyką w Win98

Autor: zibek <zibek25(NS)_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 11:54:29 MET DST

Użytkownik "Grzesiek" <g@g.pl> napisał w wiadomości
news:ci4ub8$du2$1@news.onet.pl...
> Witam
> Instaluje na win 98 karte muzyczną OPTI Audio 16. Zaraz po instalacji,
> jeszcze przed restartem kompa dzwięk działa, ale po restarcie już nie...
> tylko szumi w głośnikach.
> Co może być nie tak??
> będę wdzięczny za pomoc

nieraz sie zdaza ze po instalacji sterownikow po restarcie z automatu
dokladaja sie stery z windowsa (98) co powoduje konflikt - warto zajzec do
menedzera urzadzen i wylaczyc zbedne sterownki. osobiscie sam spotkalem sie
z czyms takim jakis czas temu. u mnie pomoglo - warto zobaczyc - moze to
akurat to

pozdrawiam