Re: Czym smarować łożyska wentyla?

Autor: Tadeusz Jerzy Korsak <tkorsak_at_polbox.com>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 23:53:12 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mk_NOSPAM@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:ci7fui$df5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czym mogę nasmarować łożysko wentylatora, gdzie to kupić ijak się za to
> zabrać najlepiej.
> A wentyl na procu (P4) i grafice (GF4Ti)
> Mariusz

Ja używam samochodowy syntetyczny MOBIL 1, 0W-40. to co zostanie na dnie
butelki po zmianie oleju.
Olej jest rzadki i wnika do tulejki wykonanej ze spieku brązowego (w
odróżnieniu od smaru, który nie wnika).
Trzeba odlepić fabryczną nalepkę aby dostać się do gumowego korka, który
trzeba delikatnie podważyć szpikulcem lub zegarmistrzowskim śrubokrętem.
Potem kropla - dwie oleju do wnętrza, i można zamykać korek i nakleić
nalepkę (tę samą, kleją się świetnie).
Olej rozprowadzi się po włączeniu wiatraka.
Pozdrowienia!
Tadeusz