Re: ECS K7VZA (nowy bios) + HDD 160GB

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 21:17:24 MET DST

W artykule news:jo2lhnn2orvv$.dlg@vahanara.pl,
niejaki(a): Janusz - Vahanara z adresu <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał(a):

> Lite-On 166B (16x, nowy, tegoroczny) podpięty jako Primary slave na
> jednej tasiemce z dyskiem WD 120 GB.
>
> Na drugiej tasiemce 40 GB Seagate i nagrywarka LG 16x (GCE 8160B to
> jedyne urządzenie PIO-4, bo staruszka nagrywarka więcej "nie
> uciągnie").
>
> Na dodatkowym kontrolerze HPT 366 8 GB Seagate.

U mnie DVD Toshiba jest na jednej taśmie z nagrywarką LG 12x też PIO-4.
Może to było przyczyną że DVD na biosie 1.0b chodziło na PIO
("dostosowywało" się nagrywarki).
Nie pamiętam jak chodził sam napęd DVD, ale też chyba w PIO.
Cóż chyba jednak kupię dodatkowy kontroler IDE 133, bo już mi zaczyna
brakowac slotów (jeden HDD 10GB już jest wypięty)
Może za jakiś czas dojdzie jakaś nagrywarka DVD double layer......

P.S. Może ktoś poleci mi jakiś kontroler ATA 133 z własnym biosem i
ewentualnie obsługą RAID 0,1,1+0 (bo mała różnica w cenie od "zwykłych") do
100zł, może być z Allegro.
Na jakim chipsecie są najlepsze? Na Allegro są z chipsetem ITE (IT8212F),
Silicon Image, CMD (PCI680)

--
pozdrawiam
Adam M.