Re: ECS K7VZA (nowy bios) + HDD 160GB

Autor: Deno <moj_tajny_adres_at_nowhere.nospam.no>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 21:23:04 MET DST

Tue, 14 Sep 2004 21:21:42 +0200, na pl.comp.pecet, Janusz - Vahanara
napisał(a):

> Nie powinno, bo mój 40 GB Seagate pracuje normalnie, choć na slave ma starą
> nagrywarkę do towarzystwa.

cos mi sie zdaje że Adam M. może mieć racje co do obsługi kontrolera w tym
BIOS-ie. After upgrade- moj CDRW LiteOn x40 pracujący (samotnie na SM)
normalnie w trybie UDMA33 teraz wykrywany jest jako PIO-4. O ile mnie
pamięć nie myli tę wadę miały wcześniejsze BIOSy- dopiero 3.6 rozwiązywał
ten problem (chyba że to tylko kwestia nieprawidłowego wyświetlania trybu
pracy).