Re: Dysk SATA Maxtor 80GB - problem z formatowaniem

Autor: Eskel <eskel_at_klub[kropka>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 16:02:36 MET DST

Piaskowski, Rafal napisał(a):

> Nie mogę znaleźć, płyta to Gigabyte GA-8i865P-G. To jest napisane na
> płycie?

Chipset 865P Intela ma zintegrowany kontroler - nie wiem, możliwe że
jest opisany na płycie, tyle że zapewne żeby go znaleźć, musisz
dokładnie wiedzieć, czego szukać ;)

> Tylko trzeba je znaleźć, szukam od rana i nic:-(

To Ci powinno pomóc:
http://tinyurl.com/3y9el
Przeczytaj też plik readme, tam jest dokładnie opisane, jak utworzyć
dyskietkę ze sterownikami potrzebną przy instalacji systemu

> O dzięki, tak sobie pomyślałem i tak zrobiłem, ale po tym jak nie
> działał, to dołożyłem też drugie ale wszsytko tak samo. To w sumie
> fajnie, że dają taką możliwość

Tak, szczególnie jeśli zasilacz nie ma wtyczki do SATA i trzeba dokupić
przejściówkę... :|

--
Eskel