Re: Chlodzenie wodne

Autor: Bulbe <bulbe_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:17:26 MET DST

"dyversy" <dyversy@gazeta.pl> wrote in message
news:ci6ca7$3oa$1@inews.gazeta.pl...
> czy chlodzenie wodne jest lepsze od tradycyjnego a jezeli tak to jakiej
> firmy jest dobre
> czy jezeli procesor w chlodzeniu wiatrakiem ma 50- 60 st C to po
> zastosowaniu wodnego bedzie to znaczny spadek tem . ?

Polecam:
http://forum.tweak.pl
http://forum.pcmaniak.pl
http://f.heh.pl

Na powyższych forach poczytasz sobie o sprawach związanych z
watercooling'iem. Dla mnie osobiście podstawą do zmontowania chłodzenia
wodnego było jego wyciszenie, pozbycie się hałaśliwych wentylatorów. Co do
wydajności - chłodzenie wodne jest dużo bardziej wydajne niż tradycyjne
chłodzenie powietrzem.

Pozdro
Bulbe