Re: Chlodzenie wodne

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 17:48:42 MET DST

Dnia Tue, 14 Sep 2004 02:06:24 -0700, dyversy wystukał(a):

> czy chlodzenie wodne jest lepsze od tradycyjnego a jezeli tak to jakiej
> firmy jest dobre
> czy jezeli procesor w chlodzeniu wiatrakiem ma 50- 60 st C to po
> zastosowaniu wodnego bedzie to znaczny spadek tem . ?

I tak i nie.
Jak kupisz dobry wentyl to uzyskasz też fajne temperatury, zbliżone do
chłodzenia wodnego. Zakładając chłodzenie wodne trochę więcej kasy trzeba
przeznaczyć i tracisz mobilność kompa.

Plusem jest jednak możliwość chłodzenia procesora i karty graficznej
jednocześnie oraz cichość (kup dobrą pompę - Eheim najlepiej). Ja uzyskuję
temp 40 st. C przy bloku wodnym na procu i karcie graficznej, mam chłodnicę
z cichutkim wentylatorem.

Chłodzenie wodne jest dla ludzi którzy lubią grzebać przy sprzęcie!!! Jak
nie lubisz to zdecydowanie odradzam. Osobiście jestem zadowolony - komfort
pracy jest zdecydowanie większy od moich poprzednich wyjących wentylatorów.

--
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM,