Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 14:53:30 MET DST

W dniu Tue, 14 Sep 2004 13:22:42 +0200, osoba określana zwykle jako
Sniper pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Tak też myślałem, stąd moja reakcja na twój post. Wielu prawników
>wypowiadało się nt. legalności utworów MP3 w różnych aspektach tego
>zagadnienia. Jak pisałem wcześniej: opinie są bardzo podzielone i
>raczej większość z nich przychyla się do tego co napisał Andre.

No to wybacz, ale jeżeli się wypowiadali na temat legalności samego
formatu abstrahując zupełnie od tego co było w tym formacie
przechowywane, to dupy nie prawnicy.

>Dokładnie, dlatego ostatnio zaczęto odchodzić od plików MP3 jako od
>czegoś, co z założenia jest nielegalne.

Ale dlaczego niby z założenia miało być nielegalne???

>W wielu najnowszych
>wypowiedziach prawników słyszałem porównanie pliku MP3 do nagrania
>na taśmie magnetofonowej.

Pytanie jeszcze - jakich prawników?
Bo to, że ktoś jest znakomitym specjalistą od prawa podatkowego nie
znaczy, że zna się na prawie autorskim :-)

>Posiadanie czegoś takiego nie oznacza od
>razu łamania prawa.

O. Właśnie.

>Poszło na priv.

Zaraz będę tamtędy przechodził :-)

Pozdrawiam

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ (A)bort, (R)etry, (P)ray for miracle?
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.