Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Konrad Kwiatkowski <keyvis_at_friko2.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 14:54:32 MET DST

"artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message

> Jaka jest różnica pomiędzy ściągnięciem z Internetu

Zalezy sciagnieciem czego...

> a nagraniem z radia internetowego i zapisem audycji
> w "kryminogennej" MP3 bo nagrałem taką jedną
> i teraz się boję :(.
>
> A co z nagraniem na VHS-a bo przecież każda audycja
> (TV też) jest chroniona prawem autorskim.
> Coraz bardziej czuję się osaczony :)

Nie musisz - kwestie ktore wymieniles wg mnie mieszcza sie w granicach
dozwolonego uzytku osobistego... i sadze, ze sad by mial na ten temat
podobne zdanie. To jednak moze byc zalezne od tago jak te nagrania
wykorzystasz - np jesli udostepnisz pracownikom swojej firmy - to klops...
albo udostepnisz w internecie - tez moze byc nieciekawie. Ale jak sam chcesz
sobie obejrzec czy przesluchac jeszcze raz - to nie ma problemu.

Pozdrawiam,
Konrad