Re: Co sadzicie o Kombajnach - 2in1, 3in1,4in1

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:38:51 MET DST

Yogiii napisał:

> co sadzicie o wielofunkcyjnych urzadzeniach

Ja mam bardzo przykre doświadczenia z potężnymi maszynami Ricoha i
Xeroxa. Ogromne pieniądze władowane w błoto. Średnio co 2-3 miesiące
jakaś poważna awaria równoznaczna z wymianą jakiegoś elementu
(średni koszt: 600 - 1000 zł). Masakra - nigdy więcej nie kupiłbym
takiego potwora.

Oprócz tego pobawiłem się parę razy z 2 różnymi modelami HP (takimi
z najniższej półki; modeli nie pamiętam; obie kupione z rok temu).
Nie widziałem jakichś poważniejszych zastrzeżeń - po prostu drukarka
i skaner w jednym. Działało identycznie jakby to były dwa osobne
urządzenia HP, z tą różnicą że tutaj troszkę więcej było bajerów.
IMHO to kwestia gustu - jak ktoś ma mało miejsca, to takie coś może
być fajne. Ja pewnie bym sobie nie kupił, bo jednak wolę osobny
skaner i osobną drukarkę. W razie awarii wymieniam tylko jeden
element. Bo serwis HP to niestety porażka (oczywiście po zakończeniu
gwarancji).

--
                        Pozdrawiam, Sniper