Co sadzicie o Kombajnach - 2in1, 3in1,4in1

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:03:05 MET DST

co sadzicie o wielofunkcyjnych urzadzeniach - KOMBAJNACH
placzeniu drukarki z skanerem plus kopiarka
podobaja mi sie takie urzadzenia i ostatnio ich ceny sa na tyle niskie
ze wydaja sie byc produktem wartym zainteresowania
( poniewaz padla mi drukarka wiec musze cos kupic
co prawda mam skaner ale odzielny HP SJ 2200c i w niedalekiej
przyszlosci przymierzam sie zakupu notebooka zamiast PC to taki kobajna
by by dla mnie wygodniejszy tak mysle )

pocztkowo myslalem zeby sobie kupic jakas tana drukarke
( i tak duzo nie drukuje ) np HP DJ 3745

lub sprzedac obecny skaner i kupic cos w stylu 3in1
np HP PSC 1215 lub Epson CX 3200
co o tym myslicie czy to dobry pomysl
czy takie kobajny sa rownie dobre co i 2 odzielne urzadzenia

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H )