Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 12:44:37 MET DST

> Ja mam trzy dyski: dwie BIV, Maxtora 200 GB, ATI 9200, proc Barton
> 2500@3200, nagrywarkę DVD i RAM-u 512 MB. Do tego zasilacz... 250 W
> firmy FEEL ;-). Nie dajmy się zwariować. Zasilacz 350 W w w/opisanej
> konfiguracji powinien dać sobie radę koncertowo.
Może niekoniecznie chodzi o moc. Ze swoim kompem miałem taki przypadek, że
niby moc wystarczała, żadnych bsodów czy innych problemów, z jednym
wyjątkiem: hdd żył najdłużej kilka miesięcy. Wymieniłem zasilacz i nie
musiałem oddawać hdd już spakowanego dla serwisu 4-mies. maxtora, działa do
dzisiaj bez zarzutu. Niestety nie mam oscyloskopu, chętnie zobaczyłbym
kształt serwowanego napięcia.
    Pozdrawiam
        Darek