Re: Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:08:18 MET DST

> Tak tylko dalej nie rozwiązuje to problemu. Jaki polecacie zasilacz bo
będę
> wymieniał prawdopodobnie tego Megabajta. Być może to jest przyczyną
> zacinania dysku(jest na 100% sprawny), i czy wogóle jest sens wymieniać?
Tak jest sens, miałem identyczny przypadek. Na słabszej od Twojej maszynie
(czyli teoretycznie mniej prądożernej) na początku się przycinał transfer, a
później dyski po prostu stawały.
Zamontowałem nieco lepszy zasilacz (przed zakupem wiele ich sprawdzałem pod
kątem głośności pracy) i problem zniknął: dyski mające pierwsze objawy padu
działają mi do dziś.
    Darek