Re: najtańszy sklep we Wrocławiu

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 08:24:59 MET DST

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> wrote in message
news:ci4df4$3st$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale faktem jest, że ceny mają niższe (Proline) niz Action w hurcie (na
> niektóre rzeczy)
> Co do samego sklepu nie mam zastrzeżeń, nie za szeroka oferta, ale ceny
> super.

Ceny moze faktycznie super na niektorych komponentach, ale od pewnego czasu
przestalem patrzec na oszczednosc rzedu 10 czy 20zl na przykladowo twardym
dysku ktory kupuje sie raz na kilka lat. Moze jak sie kupuje zestaw
komputerowy to z 20zl zrobi sie 100zl alez znowu za zestaw komputerowy placi
sie tysiace zlotych i w takim przypadku oszczednosc 100zl jest rowniez dla
mnie bez znaczenia - zwlaszcza ze kupowanie w proline przypomina stanie za
miesem za czasow PRL i kiedy chcesz powybierac sprzet to krzywym okiem na
ciebie patrzy masa ludzi za twoimi plecami ktorzy juz by chcieli bys sobie
poszedl bo oni stoja w dluuuugiej kolejce.
A po drugie niezbyt trafiony dobor pracownikow, ktorzy w dziwny sposob
okazuja chec pomocy najczesciej mowiac ze to po prostu nie zadziala
dodatkowo wyrazajac nieciekawy smiech jakby sie z ciebie smiali (widzialem
na przykladach klientow).
Ze juz nie wspomne ze ogladniecie sprzetu przed zakupem jest prawie
niemozliwe.
Ja upodobalem sobie AGE'a - ceny dobre, obsluga bardzo grzeczna i kulturalna
(przynajmniej na pl.Legionow).
Serwis tez nie sprawia klopotow. Drugi sklep to PS Computer
(www.ps.com.pl) - rowniez mila obsluga, dobre ceny, panowie technicznie
bardzo w temacie, tylko ze tam czasami zdarza sie kolejka i tlok, ale na
szcescie to nie jest rynek wiec nie przypomina to ani troche proline'a.
Sprzet pokaza jak wyglada, doradza co lepiej zestawic i wiedza co zadziala a
co nie (a nie strzelaja w ciemno).

--
mk