Re: najtańszy sklep we Wrocławiu

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:10:29 MET DST

Ale faktem jest, że ceny mają niższe (Proline) niz Action w hurcie (na
niektóre rzeczy)
Co do samego sklepu nie mam zastrzeżeń, nie za szeroka oferta, ale ceny
super.
Ale ciężko u nich się kupuje bo jest ogromniasta kolejka zawsze i trzeba
czekać 2x (na zakupu i do magazynu) ido tego wszystko w małej kanciapie
(myslę o Wita Stwosza).
Kiedyś wymienili mi kartę GF4Ti bo mi się nie podobała (nie ostry obraz), a
jak inna była taka sama to oddali kasę (a de facto karty były ok, ale
myslałem, że to jak w czasach TNT - obraz jest żyleta) więc nic do nich nie
mam. Kupiłem tam trochę sprzętu.
W poplandzie też kupowałem, też okrojony wybór, ceny w miarę dobre na
niektóre rzeczy. generalnie jak chcesz najtaniej trzeba się przejśc tu i tam
i poszukac zo i gdzie i za ile. Jak chcesz zestaw musisz zobaczyć na sumę za
całość tu i tu.

--
Mariusz