Re: Podkrecanie RADEONA 9600Pro

Autor: Tomek <ftomekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 01:03:35 MET DST

Wlasnie wien Hisy mozna dobrze podkrecac , ja mam gigabyte i z tego co wiem
gorsza wersje i mozna jak max na 650 podkrecic , aktualnie mam 656 i to jes
max jak dam na 658 to juz sa bledy , wentyl zmienilem tzn radiator ten sam
a wentyl oryginaly intelowski i super dziala , te radiatory faktycznie nic
nie daja bo po zdjeciu jest to samo