Re: Podkrecanie RADEONA 9600Pro

Autor: januSz <jsep1_at_po[wywal_to>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:18:53 MET DST

Użytkownik Raku napisał:

> ja mam inentyczną kartę ... ale nie kręce :)

Mam R9600Pro His- a, rdzeń sprawdzałem do 550 MHz - chodził OK, ale się
bałem więcej, bo wentyl jest taki sobie. Pamięć bez problemów chodzi na
700, ok. 740 pojawiają się artefakty, pamięć jest Samsunga, nie
pamiętam, oznaczeń, bez radiatorów.
Aha do kręcenia wg mnie dobry jest AtiTray. (plik attsetup.exe)