Re: karta grafiki ATI vs Nvidia

Autor: Maciej \ <tp.sa_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 01:01:27 MET DST

DeJotPe wrote:

> oo. nie wiedziałem. napisali tylko że testy są na jakiejś becie 1.2
> chyba:)
> znów "optymalizacje"? :P

Na thg doszukali sie znacznego wzrostu wydajnosci na gf, a potem okazalo sie
ze byly optymalizacje ale na poziomie gry, na gf powodowalo skok wydajnosci
a na radkach byly "przeboje" wogole z chodzeniem gry, no i wycofali
oficjalnie mowiac, ze path moze powodowac dziwne zachowanie na roznych
kartach - ale gdzies przeprowadzaono testy gdzie wykosztystano wrapper (ale
tego nie jestem pewien) uzywajac zamiast sm3.0, sm2.0b dostepny w x800 i
okazalo sie ze tez jest przyspieszenie i to nie mniejsze;)

--
  _ _ ___ ___  | Maciej "yaq" tp.sa@wp.pl