Re: zalanie piszczącej cewki toroidalnej

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:17:55 MET DST

Pafnucy napisał(a):

> Ja spróbowałbym z "glutem" z pistoletu klejowego. W wielu zasilaczach
> ATX widać że producenci stosują zalewanie klejem na gorąco.
No tak, ale czy on nie jest za rzadki? Druty brzęczą obijając się o
siebie albo o rdzeń i to z dużą siłą jak oderwały się po przyklejeniu
ich klejem szybkoschnącym. Druga sprawa to przy ewentualnym nagrzaniu
(co nietrudno obok radiatora procesora) czy to sie nie rozpuści od
temperatury? Widziałem takie zalewanie tym klejem pistoletowym ale tylko
do mocowania kabli na ściankach.