Jaki skaner?

Autor: /\\rkhan <arkhanor_at__nospam_o2.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:19:34 MET DST

Witam Grupę!

Chcę kupić jakiś przyzwoity skaner amatorski, nie zależy mi na przystawkach
do slajdów itp. pierdołach. Zależy mi tylko na jakości skanowania. Cena nie
gra decydującej roli. Ostatnio skierowałem uwagę na UMAX-y - w
profesjonalnym skanowaniu ta marka kojarzy mi się pozytywnie, ale nie wiem
jak jest w segmencie amatorskim. Np. taki UMAX 4900 albo 4700. Z tego co
widzę, to sprzętowo różnią się tylko możliwością dołączenia przystawki w
4700, a różnica w cenie spora...

Możecie mi powiedzieć coś praktycznego o tych skanerach (zwłaszcza o jakości
skanów), a może jest coś bardziej interesującego na rynku? Chętnie się
przyjrzę.

Dzięki,
Arkhan