Re: POPLAND

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:18:32 MET DST

Użytkownik "k-mill" <k-mill@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ci4bnu$riv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> warto.
>
> a jakie macie opinie o poplandzie ?

zle, kiedys gdy kupowalem komputer do pracy i musialem wybrac najtansza
oferte (ze wzgledu na takie przepisy wewnetrzne), na moja prośbe o
przeslanie takiej oferty facet mnie olał, po prostu powiedzial, ze go to nie
interesuje. Od tej pory ja olewam ich, bo od czasu do czasu zdarza mi sie
kupowac jakis zestaw lub elementy. Innych doswiadczen z poplandem nie mam (i
chyba nie bede mial), ale mam nadzieje ze ktos z firmy to przeczyta i
wyciagnie wnioski :)

pozdrawiam
Tomek