Re: amd64

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:28:09 MET DST

Michal Kosciowski napisał:

> A linuxy???Sa od dawna na athlona 64...

Jakoś nie wyobrażam sobie, żeby autor wątku pytał o zakupie tego
procesora pod kątem wykorzystania go w linuxie. Przyznam, że sam
również o tym nie pomyślałem. Na codzień pracuję w Windowsach a
linuxy wykorzystuję tylko do zadań serwerowych, a jak sam dobrze
wiesz, tam nie potrzeba aż takich mocy.

U mnie serwer główny chodzi na PIII 1,2 GHz z 512 RAM-u; stoi na
nim Debian z Sambą i prawie non-stop się nudzi, mimo, że cały
czas dobiera się do niego ponad 50 użyszkodników. Mam też jedną
maszynę z 2 prockami PIV Xeon 2 GHz, jest na nim zapalonych
kilkanaście usług od Samby poprzez takie pierduły jak Apache czy
Postressql na Icecast kończąc. Czasami żal mnie ściska, że taka
piękna maszyna marnuje się do takich celów :)

Podsumowując: nie widzę powodów, by kupować takiego potwora do
linuxa, chyba że ktoś ma zamiar odpalać na nim UT2004 :)))
Oczywiście są też takie systemy, w których nawet 10 GHz byłoby
za mało, ale myślę że ich administratorzy nie mają czasu żeby
zawracać sobie d*** czytaniem tej grupy ;)

> Wiesz...Istnieja inne systemy niz 'ten jedyny sluszny $ystem'.

Tiaaa... coś tam obiło mi się o uszy :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper