hp laserjest 1300 - problem z drukowaniem przez siec

Autor: Szymon Bronkowski <sbronko_at_tlen.pl.usunto>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:25:38 MET DST

Witam

Drukarka podlaczona jest do komputera z win xp prof sp1 przez port usb i
udostepniona dla innych komputerow podpietych do sieci.
Od jakiegos czasu - wczesniej wszystko bylo OK i nie potrafie powiedziec co
sie zmienilo, co moglo spowodowac klopoty - komputery z win 98 i 98se maja
problem z drukowaniem na tej drukarce.
Problem wyglada tak ze co druga proba wydrukowania konczy sie bledem w stylu
"wystapil blad dostepu do //s/laser (to jest sciezka sieciowa do drukarki
wlasnie) cos tam, cos tam, drukarka zostanie przelaczona w tryb offline, OK,
Anuluj" naciskam OK - wchodze do ustawien drukarki, wylaczam ja z trybu
offline i dokument sie drukuje, naciskam Anuluj, zadaje ponownie drukowanie
tego samego - dokument sie drukuje. WTF?
CZasami problem jest to dokladnie co drugi wydruk - tzn wystarczy nacisnac
anuluj i za drugim razem drukuje - czasami trzeba 5 razy anulowac zanim
wydrukuje.

Jest w biurze jeszcze jeden komputer, na ktorym jest Win XP Home - na nim
drukowanie jest bezproblemowe - nic takiego sie nie dzieje. No i na
komputerze do ktorego drukarka jest podpieta tez nie ma problemow. Dzwonilem
do pomocy techn. HP - Pan wysluchal mnie i polecil mi drivery pod HP 1200 -
ze sa przystosowane do instalacji w sieci. niestety nic to nie dalo, jak i
przeinstalowanie sterownika na komputerze z drukarka czy na komputerach
gdzie jest problem.

co mozna jeszcze zrobic? drukarka po kupieniu dzialala pieknie na sterowniku
swoim bez zadnych problemow i kombinacji na wszystkich komputerach w sieci
bede wdzieczny za jakies rady

myslalem ze przelacze ja na lpt, ale ona nie ma lpt - tzn teraz przypomnialo
mi sie ze gdzies w biurze lezy jakis printserwer od niej - tam chyba bylo
gniazdo lpt - jutro sprawdze, ale jak by mial ktos jakis pomysl - bo to na
usb dzialalo - a jedyne zmiany na kompach jakie dokonywalem, to windows
update...

--
pozdr. Szymon