Out of frequency !

Autor: Zajac <marcinzajaczkowski.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:28:24 MET DST

Witam!
Moze ktos z was bedzie mi mogl pomoc. Chodzi chyba o odswiezanie.
Mam LG775FT i od czasu do czasu ekran robi sie czarny i pojawila sie
ramka "Out of frequency" i rozpoczyna sie odliczanie od 20 sek do 0 ,
nastepnie pojawia sie czarny ekran i nic nie mozna zrobic , trzeba
restartowac kompa. Mam ustawiona rozdzielczosc na 1024x768, odswiezanie 85Hz
(zawsze tak mialem) karta jest GeForce2 MX/MX400. Niedawno wymieniłem płyte
glowna i zaczelo sie tak robic - gdzie jest problem - moga to byc
nieodpowiednie sterowniki karty graficznej ?

Dzieki,
Zajac