Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 13:42:43 MET DST

"Jormungandur" <xx@xx.xx> wrote in message
news:ci3vbc$i15$1@inews.gazeta.pl...

> Wysokiej bezawaryjności i tak miec nie będziesz pozbywajac się wentyli
> standardowego dysku. W budzie musi byc jakaś cyrkulacja powietrza, bo
> nie
> tylko procesor się grzeje ale i np. płyta główna, o zasilaczu nie
> wspomnę.
> Taniej wyjdzie kupic cichy dysk i wolnoobrotowe wentyle. Budę i tak i
> tak
> będziesz co jakis czas odkurzał. A gdy będzie w niej piekarnik, nie
> zdziw
> się że płyta/zasilacz wyzioną ducha szybciej niż się spodziewasz. Tyle
> [...]

Podejrzewam, ze kolega buduje jakies urzadzenie, w ktorym komputer
bedzie tylko sterownikiem i do ktorego nikt nie bedzie zagladal. Ja
powiem, jak to jest zrobione w komputerach umieszczonych we frezarkach u
mnie w firmie: obudowy typu destop, 3 wentylatory na 230V z przodu i 3
wentylatory takie same na 230V z tylu. w srodku to co sie grzeje, ma
zalozone duze radiatory. A odnosnie procesora, to nie mam pojecia co tam
siedzi. Ja polecalbym koledze taki konfig i procesory VIA C3, jesli
wydajnosc nie jest priorytetem.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl