porty tcp - router

Autor: jack <shineme_at_bespamu.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:49:05 MET DST

Jesli to NTG bardzo przepraszam i prosze o własciwą ale zadam pytanie

- zainstalowałem emule - mam modem-router Planet ADE 4000 i przy
teście portu który podaje emule - test nie łaczy się przez port wskazany
przez emule'a TCP 4662 - opcje podane to firewall - który wyeliminowałem i
przekazywanie portów przez router - jak mam to zrobić aby Planet przekazał -
forwadował - ten port do mojego PC?
Dzięki za pomoc

jack