Czy jest jakaś polskojezyczna dokumentacja do LINKSYS BEFSR11 ????

Autor: Zbyszek Czapnik <zbyszek.c_at_chilicommunications.com>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:51:40 MET DST

Padł mi modem neostady+ (Lucent CellPipe) a serwisant z Tepsy może przyść
dopiero 11 października. W pracy mam wolny ruterek z modemem DSL który
chciałbym tymczasowo podłączyć. Tylko do niego nie ma żadnej dokumentacji w
języku polskim. Sprawdziłem na stronie Linsysa i tam nic takiego nie
znalazłem. Może ktoś z Was w kilku zdaniach podpowiedziec co z nim trzeba
zrobić aby zastąpić modem Lucenta?
A może jest gdzieś jakieś tłumaczenie dokumentacji???

Zbyszek Czapnik