Re: Opłacalność podkręcania Durona 1600

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:43:30 MET DST

MadMan wrote:

> za jakiś czas kończy mi się gwarancja mojego Durona 1600 i w takim
> razie mam takie pytanie: jaki wzrost wydajności może przynieść
> zmodowanie go na Athlona XP? Procek mam aktualnie podkręcony do 2 GHz
> (10x200), chciałbym jeszcze odblokować dodatkowe cache. Czy jest to
> trudne? Czytałem, że trzeba tylko zedrzeć trochę laminatu i

> "pokolorować" ołówkiem styki. Robił to już tu ktoś? Z jakim skutkiem?

U mnie wystarczyło w miejsce przecięcia mostka (czarne
wgłębienie)władować mase grafitu ołówkiem. Działało dłuższy czas, ale
ciągle procesor wkładałem i wyjmowałem i w pewnym momencie zaczęły
wyskakiwać blue screeny. Wróciłem do durona i jest ok. Musiałbym
spróbować jeszcze lakierem, ale mi sie nie chce po prostu:)

Wzrost wydajności będzie na pewno zauważalny, będzie wynosił około od 0
do 20%. W internecie jest dużo porównań duronów i Athlonów, wystarczy
sobie poszukać:)

--
# http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
# Łukasz Ledóchowski lukled@tlen.pl GG:503647