Re: transfery HD

Autor: kungfumaster <hurtownik_at_go2.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:28:24 MET DST

Użytkownik FOX28 napisał:

> 1. mam chipset intela ale cos mi sie wydaje ze jak instalowalem u kumpla via
> 4in1 to sie pytal (tryb zaawansowany instalcji) czy zapodac cosik do ide i
> defaultowo bylo ze nie. moze tu jest 133 pogrzebane?

Na moich driverach 4 in 1 sa tylko 2 warianty - quick i normal
instalation. Ani jeden ani drugi nie oferuje wyboru rodzaju transferu.
Poprostu instaluje sie i tyle ;>. Wariant quick instaluje wszystko bez
pytania a normal pyta sie o każdy komponent.

> 2. moze masz cos zablokowane w sofcie hdd, tak jest np w samsungach.
> programem hutil mozesz z 100 zrobic 33 i tak bedzie zawsze widziany. moze do
> maxtora tez jest taki soft.

Wiem, że jest soft do regulacji poziomu hałasu jaki generuje dysk.
Poszukam coś na ten temat, ale tak jak kolega Radosław Sokół wspomniał
nie wyniosę żadnych wymiernych korzyści więc dam sobie spokój z tym.

> 3. wina win'a 2000, obadaj go na xp

Nie sądze.

> 4. menager urządzeń - moze tam da sie zmienic na 133

Nie da sie. (tylko pio lub dma)

> 5. ja mam samsunga 100 plyta tez obsługuje max 100 a intel aplication gówno
> dawation podaje mi ze dysk 133 obsługuje mimo ze jest to pierwszy model
> samsunga ata100

Sprawdze jeszcze sisoft sandra - może aida32 też coś przekłamuje :>
Dzięki za sugestie :)

--
Sig of the week!