Re: transfery HD

Autor: kungfumaster <hurtownik_at_go2.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 10:20:30 MET DST

Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Nie. W ogóle nie. Chyba, że masz na jednym kanale dwa
> niezwykle szybkie dyski (przekraczające 60 MiB/s ciągłego
> transferu) i jednocześnie odczytujesz z nich bardzo duże
> bloki danych. Ale w takich przypadkach i tak IDE się nie
> sprawdza.

Rozumiem. Sprawdzilem HD Tach'em prędkość odczytu i pokazało mi średnio
49MB/s - więc to chyba jest w normie bo widziałem w archiwum tej grupy,
że maxtory tej samej serii co moj tylko, że większej pojemności osiągały
identyczny rezultat. Więc odpuszcze sobie to ata-133. Dzięki za info.

--
Sig of the week!