Re: transfery HD

Autor: FOX28 <fox29_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 23:16:29 MET DST

1. mam chipset intela ale cos mi sie wydaje ze jak instalowalem u kumpla via
4in1 to sie pytal (tryb zaawansowany instalcji) czy zapodac cosik do ide i
defaultowo bylo ze nie. moze tu jest 133 pogrzebane?
2. moze masz cos zablokowane w sofcie hdd, tak jest np w samsungach.
programem hutil mozesz z 100 zrobic 33 i tak bedzie zawsze widziany. moze do
maxtora tez jest taki soft.
3. wina win'a 2000, obadaj go na xp
4. menager urządzeń - moze tam da sie zmienic na 133
5. ja mam samsunga 100 plyta tez obsługuje max 100 a intel aplication gówno
dawation podaje mi ze dysk 133 obsługuje mimo ze jest to pierwszy model
samsunga ata100