Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 00:15:10 MET DST

On Sun, 12 Sep 2004 16:46:48 +0200, "Ogarek" <spamogarek@go2.pl>
wrote:

>Użytkownik "amstel" <amstelCUT@go2.pl> napisał w wiadomości

>Kup sobieA4techa swop80 zobacz jak wyglada na allegro
>Cena okolo 52 zlotych .800 Dpi 5 przyciskow.Do grania
>zaszczepista i do netu .Sam ja mam i polecam.Super smiga

W domu smiga poltora roku do dwoch lat. Sluzbowo zajezdzilem mysz A4 w
niecale trzy miesiace - po prostu nie ta klasa sprzetu... Mysz ocenioa
sie nie po tym jak "smiga" po przyniesieniu ze sklepu a po tym jak w
reku lezy i jak chodzi po powiedzmy roku intensywnego uzywania.
I teraz nalezy ocenic co komu potrzebne - do dorywczego uzytkowania w
domu czy do dorywczych prac biurowych mozna kupowac myszy klasy A4
(wypasiona inteligencja, marna trwalosc), do ciezkiej pracy zawodowej
(DTP, CAD itp...) niestety trzeba kupowac mysz z gornej polki - w
zasadzie do wyboru jest Logitech i Microsoft.

Co do myszy Logitecha - rozwazalem zakup najbardziej z wypasionych ich
myszy w wersji przewodowej (literek nie pamietam, te z cyferkami 500,
bezprzewodowa ma cyferki 700 a bezprzewodowa Bluetooth 900) ale mi do
reki nie lezala - kolko miala za wysoko. Kupilem mysz Microsoftu -
IntelliMouse Explorer Tilt Wheel - wygodniej ma rolke umieszczona,
trwaloscia z Logitechem powinna byc porownywalna.

--
Darek