Re: ===Ustawienia wyświetlania w IE i monitor LCD.=====???

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 00:14:06 MET DST

> Zajmuję się tworzeniem stron i wiem jak wyglądają różne przeglądarki...

ok, rozumiem. też się czymś zajmuję. nie to jest tematem posta
rozpoczynającego wątek - dla mnie też nie jest argumentem... i nie
powiem dlaczego. ;))) ale to na wesoło.

> Widziałem i na mnie nie robi dobrego wrażenia bo nie lubię
> przeskalowanych obrazków.

tu nie chodzi o 'lubienie' ale poprawny mechanizm faktycznego
powiększania treści. jako twórca powinieneś docenić engine opery o tyle
- że jeśli uda mu się poprawnie zinterpretować kod... ;))) to potem nie
burząc układu, który tak mozolnie tworzyłeś - daje userowi pracującemu
na hi_res'ie - wygodnie czytać.

rozwiązania z IE i Mozilli - działają cześciowo i z racji mechanizmu
jaki stosują - bez szacunku do oryginalnego układu.

bez emocji - to tylko było uzupełnienie Twoje wypowiedzi - nie jej
torpedowanie. EOT

--
iTuiTu