Użytkownik "Hasan" <kkk@wp.pl> napisał w wiadomości
news:chsrs1$q72$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No ja sam nie wiem i sprzedawca też nie chciał powiedzieć. A ja mam być
> zadowolony, że go dostałem po jego interwencji (po oczekiwaniu 21 dni
> roboczych wziąłem WD).
boś dupa;))
Jesli minal okres jaki byl okreslony w gwarancji to sprzedawca nie robi ci
zadnej łaski i mogles zazadac nawet zwrotu kasy albo przynajmniej wziac
jakikolwiek inny nowy dysk o conajmniej takich samych parametrach
z nowa gwarancja.
> A co do gwarancji to on się jeszcze dokładnie dowie u dystrybutora.
po prostu cie splawil:)
-- pozdrawiam tHe mRuWaReceived on Sun Sep 12 00:10:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Sep 2004 - 00:51:12 MET DST