Hasan wrote:
> Padł mi HDD Seagate w czsie gwarancji (udzielona przez sklep na 3 lata).
> Otrzymałem dzisiaj nowy dysk WD (z 06.2004). Sprzedawca powiedział mi
> że gwarancja trwa nadal w ramach poprzedniego zakupu (pozostało 4 miesiące).
> Czy gwarancja na dysk nowy dysk nie powinna być liczona od nowa ? .
> Trochę szukałem w google ale nic nie znalazłem. Dzięki za wszystkie
> informacje.
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
"Należy podkreślić, że ( podobnie jak poprzednio) udzielenie
gwarancji jakości na towar nie jest obligatoryjne."
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=139#8
adas;
Received on Fri Sep 10 20:00:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Sep 2004 - 20:51:11 MET DST