Marco napisał(a):
> Jak to wogóle możliwe że dostałeś dysk innego producenta?
No ja sam nie wiem i sprzedawca też nie chciał powiedzieć. A ja mam być
zadowolony, że go dostałem po jego interwencji (po oczekiwaniu 21 dni
roboczych wziąłem WD).
A co do gwarancji to on się jeszcze dokładnie dowie u dystrybutora.
Z tego co wiem to
> nie naprawia się Seagate'ów tylko wysyła do producenta, a on najczęściej
> wymienia na nowy z nową gwarancją.
I tak powinno być - jeśli dostajesz nowy
> sprzęt to gwarancja powinna być taka jakbyś zakupił na nowo ten towar w
> sklepie.
Dzięki za informację
Pozdrawiam
Hasan
Received on Fri Sep 10 20:30:18 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Sep 2004 - 20:51:11 MET DST