Re: HDD wymiana na nowy i gwarancja ?

Autor: Hasan <kkk_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 20:27:45 MET DST

Marco napisał(a):

> Jak to wogóle możliwe że dostałeś dysk innego producenta?

No ja sam nie wiem i sprzedawca też nie chciał powiedzieć. A ja mam być
zadowolony, że go dostałem po jego interwencji (po oczekiwaniu 21 dni
roboczych wziąłem WD).
A co do gwarancji to on się jeszcze dokładnie dowie u dystrybutora.

Z tego co wiem to
> nie naprawia się Seagate'ów tylko wysyła do producenta, a on najczęściej
> wymienia na nowy z nową gwarancją.
I tak powinno być - jeśli dostajesz nowy
> sprzęt to gwarancja powinna być taka jakbyś zakupił na nowo ten towar w
> sklepie.

Dzięki za informację
Pozdrawiam
Hasan