Cenzura w sklepie Komputronik.pl

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 23:43:21 MET DST

Oto fragment e-maila (odpowiedzi) - otrzymanego
po dwukrotnej próbie skomentowania płyty, jaką
ostatnio (w innym sklepie) zakupiłem, cyt.:
"Twój komentarz w sklepie internetowym komputronik.pl,
na temat produktu Gigabyte GA-7VT600-RZ Via KT600
+ LAN nie został zaakceptowany przez obsługę."
Wcześniej zapoznałem się z zasadami komentowania i wg mnie
nie naruszyłem ich. Napisałem trzy prawdy o tej płycie,
ale jak się okazuje nie mogą one dotrzeć tamtą drogą
do zainteresowanych nabywców, więc ponarzekam tutaj:
1. Nie ma możliwości skorzystania z dobroci procesorów Athlon
    z rdzeniem "Barton", bowiem po przestawieniu magistrali
    ze 166/333, na 200/400 BIOS (płyta) przywraca wartości domyślne.
   (brak tzw. dzielnika częstotliwości PCI/AGP).
3. W związku z powyższym mój poprzedni Athlon XP 1700+
    (166/333) na innej płycie, tj. GA-7VAX osiągał większą wydajność,
    jak obecny Athlon XP 2600+ (Barton) na GA-7VT600-RZ.
2. Instrukcyjny BIOS sugeruje, że płyta jest wyposażona w Ir-DA
    (str. 27), co nie jest prawdą. Nie ma portu podczerwieni.
Napisałem, że "wyrzuciłem pieniądze w błoto" nic nie zyskując
na stabilności (tutaj akurat obydwie płyty są bardzo stabilne)
oraz na wydajności. No i "cenzura"??? tego nie przyjęła.
A przecież to co napisałem jest obiektywną prawdą
- osobiście i namacalnie sprawdzoną.
Czy Was również to spotkało?