Re: 6700 i sb 5.1

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 23:23:13 MET DST

kosior napisał(a):

> mam glosniki creative 6700 i nie wiem jak mam podlaczyc do livea 5.1
> zeby dzialaly wszystkie, bo nie graja mi centralny z tylu i przodu.
Centralny z przodu działa tylko przy odtwarzaniu dialogów w filmach z
wielokanałowym dźwiękiem. Do centralnych i subwoofera jest jedna
pomarańczowa wtyczka. Poczytaj gdzie ją podłączyć do karty. Centralny z
tyłu miksuje kanały tylne (lewy i prawy)do jednego głośnika jeśli ma się
karte tylko 5.1 i to można sobie ustawić przełącznikiem na subwooferze
(suwak w pozycji 5.1->6.1 upmix).