Re: Laptopy-Acer i Fujitsu-Simens

Autor: Acerman <escorpion.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 23:43:29 MET DST

Ja od 2.09 jestem posiadaczem ACERa Aspire 1714 SMi. Wczesniej mialem
Toshibe Satellite i tableta frmy Compaq.

Jak do tej pory ACER sprawuje sie znakomicie. Mam tylko jedno "ale": kiedy
pracuje na baterii i ta sie wyczerpuje, zaczyna migotac monitor. Kiedy jest
naladowana lub laptop jest podlaczony do pradu, zjawisko to nie wystepuje.

Dzwonilem do serwisu i powiedzieli mi, ze sa 3 mozliwe powody:
1.Bateria jest niesformatowana, bo to nowy sprzet (teraz juz jest
sformatowana, przedtem migotala nawet przy pelnym naladowaniu).
2.Bateria jest wadliwa i nie wytrzymuje tak duzego poboru pradu (dysk jest
3,5"), kilka wiatraczkow i takie tam.
3.Wadliwa jest plyta glowna (tez raczej nie, bo gdy pracuje na zasilaczu, to
jest ok).

Na szczescie kupilem go tutaj, a nie na przyklad w USA, i jest na rocznej
gwarancji. Na wszelki wypadek dokupie jeszcze 2 lata.

A jesli chodzi o porownanie z Toshiba, to za tak wypasionego laptopa (17"
SXGA TFT LCD, Pentium 4 3,4 GHz, 1GB DDR SDRAM, 120GB Ultra ATA/100 HDD, DVD-
Super Multi, nVidia GeForce FX Go5700 128MB, Wireless LAN) musialbym
zaplacic ok. 2 x wiecej. Poza tym o ile wiem, Toshiba nie oferuje 120GB
dyskow.

Ten moj ACER z powodzenim zastepuje mi desktopa, tym bardziej ze wazy nieco
ponad 7 kg i jest duzy ;)

Dajcie znac, jaka podjeliscie decyzje.