Re: Tanie drukarki jakie ??

Autor: Wieczorek Artur <als_at_www.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 10:22:34 MET DST

> wlasnie wysiadla mi juz calkowicie drukarka po 5 latach eksploatacji
> ( HP PhotoSmart p1000 )
> i bede musial sobie cos kupic nowego
> ale nie wiem co bybrac szukam czegos taniego poniewaz duzo nie drukuje
> myslalem o HP DeskJet 3745 lub Canon i350
> (hp jest droga w eksploatacji a canon tani ale hp ma wymieniane glowice
> razem z tuszami )
>
> co o tym sadzicie ewentualnie moze cos w tym stylu HP OfficeJet PSC 1350
> ( poniewaz przymiezam sie do kupna notebooka wiec bedzie wtedy wygodniej )

> [...]

Mój sposób na tanie drukowanie to drukarka LEXMARK 3200 i 50 razy nabijany
nabój. Kupowałem takie strzykawki z tuszem 25ml za 17 zł i drukowała jak
nowa przy jakiś już 20-30 nabijaniach. Tak dobrze drukowała, że brat na niej
wydrukował idealnie prace magisterską. Teraz nabijam jakimś tuszem z allegro
kupionym za jakieś 40zeta za 250ml, ale porażka. Tusz od tego gościa zapycha
głowice i przy każdym drukowaniu trzeba ją czyścić i napełniać. Ale do
drukowania książek nadaje się znakomicie, taniej się chyba nie da.
Oczywiście nie polecam kupna starej drukarki co chodzi jak traktor i
prędkość jest nie najlepsza, ale chciałem napisać, że da się tanio drukować
:)
Co do wątka, to jakieś firmy miały zabezpieczenie przed napełnianiem, jakiś
elektroniczny licznik poziomu naładowania tuszu. Nie wiem czy to nadal jest,
bo szczerze mówiąc kto by kupił taką drukarkę, ale lepiej uważać.

Pozdrawiam