Re: Creative czy Logitech

Autor: Kosiarz <koszni_at_polbox.com>
Data: Sat 11 Sep 2004 - 18:29:10 MET DST

 Myślę nad wyborem pomiędzy Creative Inspire 5.1
> T5400 a Logitech Z-640. Cena w tym przypadku jest bardzo podobna ok.
350PLN.
> Proszę o opinię osób posiadających wspomniane zestawy.

Od paru miesiecy posiadam T5400. Zakup tych glosnikow podyktowany byl checia
pelnego wykorzystania mozliwosci Audigy 1 ktora kupilem jeszcze z 2 miesiace
wczesniej. Z poczatku chcialem kupic Inspire 580 i nawet je przesluchiwalem
w sklepie komputronik.pl w Wawie, bylyby dla mnie wystarczajace, ale cena
T5400 spadla na tyle ze je wzialem.
Rowniez przed zakupem robilem wywiad srodowiskowy i wiedzialem ze warto tez
rozwazac Logitech Z-640. Jednak mi one sie calkiem nie podobaly wzorniczo
ani funkcjonalnie. Creativy maja bardzo wygodny pilot na kablu ktorym mozna
wylaczac caly zestaw, z kolei sterowanie z glosnika centralnego jak ma to
Logitech w ogole mi nie odpowiada. W dodatku pojawila by sie jeszcze jedna
dioda swiecaca.
Odkad mam T5400 prawie wcale nie wlaczam wiezy przez ktora dawniej slychalem
naprawde duzo muzyki z CD i kompa. Gry i filmy brzmia swietnie, muzyka tez
po ustawieniu sobie ulubionej barwy dzwieku.
W malym pomieszczeniu 3x4m bas jest bardzo glosny, miejscami meczacy. To
wynik zlej akustyki, w tak malym pomieszczeniu niskie czestotliwosci 'sie
nie mieszcza' /fala o dlugosci kilku metrow/
Z glosnikiow jestem bardzo zadowolony, za ta cene naprawde warto.

Kosiarz