Re: Creative czy Logitech

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 06:24:51 MET DST

"Kosiarz" <koszni@polbox.com> wklepal

> W malym pomieszczeniu 3x4m bas jest bardzo glosny, miejscami meczacy. To
> wynik zlej akustyki, w tak malym pomieszczeniu niskie czestotliwosci
'sie
> nie mieszcza' /fala o dlugosci kilku metrow/

moglbys powiedziec o tym wiecej.
Pokoj w ktorym mam kompa i wyro ma gdzies ze 2.5x3.5 m. Efekt jest taki że
nie da sie ustawic odpowiedni poziom basow we wszystkich miejscach (np.
ustawie ze jest dobrze jak siedze przy kompie, to jak sie poloze do wyra i
wlacze muze czy tuner tv, to sa za silne) Czy to moze byc spowodowane
efektem o jakim piszesz ? Czy da sie to jakos zredukowac (np jakies
specjalne ustawienie glosnikow) teraz stoja na szafie pod sufitem. Mam
zamiar kupic jakis zestawik 5.1. czy moga byc problemy z jego dzialaniem w
tym pokoju?
michu